در مکزیک، سرویس پخش رایگان سامسونگ در یک سال و نیم تعداد کاربران خود را دو برابر کرده است، در حالی که زمان تماشای آن 12 برابر شده است و بیش از 40 درصد از کاربران تلویزیون سامسونگ 49 اینچ منحنی اسمارت این برند در این پلتفرم فعال هستند.
سامسونگ از فصل جدیدی از سرویس پخش رایگان خود Samsung TV Plus استقبال می کند. در میان تقاضای رو به رشد بینندگان، Samsung TV Plus هویت برند جدیدی را معرفی می کند.
Samsung TV Plus که در سال 2015 در کره جنوبی به عنوان یک سرویس تلویزیونی رایگان با پشتیبانی از تبلیغات (FAST) راه اندازی شد، اکنون در 24 کشور و بیش از 465 میلیون تلویزیون و دستگاه تلفن همراه در سراسر جهان حضور دارد.
در مکزیک، این سرویس در اوایل سال 2021 وارد شد و از آن زمان تعداد کاربران خود را دو برابر کرده است. علاوه بر این، زمان تماشا 12 برابر افزایش یافته است و بیش از 40 درصد از دارندگان تلویزیون هوشمند سامسونگ در این پلتفرم فعال هستند.
در سطح جهانی، Samsung TV Plus در 12 ماه گذشته شاهد رشد 100 درصدی در مشاهده مصرف کنندگان بوده است که شامل نزدیک به 3 میلیارد ساعت پخش است.
در میان افزایش تعامل بینندگان ، سامسونگ عرضه محتوای خود را با بیش از 1600 کانال در سراسر جهان، و همچنین 50 کانال O&O ( ایستگاه تحت مالکیت و اداره ) که اخبار، ورزش، سرگرمی و موارد دیگر را پوشش میدهند، گسترش داده است. تصویر جهانی جدید نشان دهنده تعهد و سرمایه گذاری سامسونگ در آینده FAST است.
Samsung TV Plus به عنوان یکی از اولین بازیکنان در فضای پخش رایگان تلویزیون با پشتیبانی از تبلیغات و با تخصص بینظیر در سختافزار، نرمافزار و خدمات در مقیاس جهانی، به بهترین مقصد تماشای مشتریان از سراسر جهان تبدیل شده است . وون جین لی، رئیس و رئیس تیم تجاری خدمات در سامسونگ الکترونیکس گفت. ظاهر جدید Samsung TV Plus نشان دهنده سرمایه گذاری مستمر ما در آینده این نوع خدمات است.
مؤسسه ملی امنیت سایبری (INCIBE) نیز تأیید کرده است که این یک کلاهبرداری است و از کاربران میخواهد همیشه همان توصیههایی را که برای هر مورد مشابه دیگری انجام میشود یا برای زمانی که منشاء واقعی آن مشخص نیست دنبال کنند: روی نشانی اینترنتی کلیک نکنید. نامه و خیلی کمتر، داده های شخصی را در وب سایت هایی که به آنها هدایت می شوند پر کنید.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.